חיפוש

Hagit Shuster

21/12/2022

אז חזרנו אתמול בלילה והנה כמה נקודות שלי:

1. טסנו עם פליי דובאי – סה"כ בסדר, אבל בטיסת חזור מסכי הצפיה לא היו פעילים וגם עד שהגיעו אלינו עם האוכל לשורה אחת לפני אחרונה – מנת העוף נגמרה ונשארה רק פסטה . קצת מאכזב לאור העובדה שמחיר הכרטיס לא היה זול בכלל.
  2. לא קיבלנו בשדה בדובאי שום סים
  3. ישנו במלון Grand cosmopolitan hotel . מלון מקסים עם חדרים מאוד גדולים ומרווחים. ארוחת בוקר נפלאה. האזור עצמו סתמי ביותר ונראה קצת כמו דרום תל אביב, אבל המלון קרוב מאוד למטרו וזה היה לי חשוב.
  4. אנחנו נסענו משדה התעופה עד למלון במטרו. נוח ביותר, למרות שאין הרבה מושבים בתוך הקרוניות ורוב הנסיעה נאלצנו לעמוד. למי שמתכוון להשתמש הרבה במטרו, נראה לי שעדיף לרכוש את כרטיס הזהב (גם אם הוא עולה קצת יותר) כי הקרון נעים יותר, עמוס פחות ולא מלא . אני רגילה למטרו של לונדון וגם לעומס במטרו של לונדון, אולם העומס במטרו בדובאי וחוסר הנימוס של אנשים מסויימים גרמו לחווית המטרו להיות פחות נעימה.
  5. סקי דובאי – מקסים ביותר. נהנינו מאוד, רק כנראה לא קראתי כמו שצריך את ההזמנה שעשיתי שכללה גם אומגה והסתבר לי שילד מתחת ל- 30 ק"ג לא יכול לעלות עליה
  6. בורג' חליפה – הזמנו כרטיסים לעליה לקומה 124. בעיני מיותר ביותר ובמיוחד לאור התורים הארוכים, ההליכה האינסופית כשבסיכומו של דבר נשארים למעלה מקסימום רבע שעה. נהננו יותר לראות את מופע האורות על הבניין בערב ואת מופע המזרקות.
  7. מוזיאון האשליות – אנחנו התברברנו עד שהגענו לשם. תחנת המטרו הסמוכה נמצאת במרחק של 10 דקות הליכה משם, אולם כל מי ששאלנו אותו איך להגיע סיבך אותנו עוד יותר. האזור עצמו של מוזיאון האשליות נמצא באזור מאוד יפה עם חנויות ודוכנים שונים (גם של תבלינים ולכן ויתרתי על שוק התבלינים). המוזיאון עצמו חמוד מאוד ונהננו בו למרות שהוא קטן.
  8. הכפר הגלובלי – מקסים מקסים מקסים. כל כך צבעוני ויפה ומרשים. הגענו לשם סביבות 18:00 והיינו עד 21:30 ולא הספקנו לראות הכל. אכלנו מומו נפאלי, סימיט תורכי וגלידה תורכית.
  9. ספארי ג'יפים – הזמנו דרך קלוק. היה נפלא, למרות שאלינו הצטרפו לג'יפ משפחה מרוסיה שלא תיקשרה איתנו בכלל והייתה רק עם עצמה וזה היה פחות כיף….. אבל הטיול עצמו היה כיפי, המאהל סבבה לגמרי, האוכל גם והמופעים גם.
  10. גן הפרחים – עשינו אותו בבוקר מפאת חוסר זמן . גן מקסים ומרשים ביותר. בעיני מספיק להיות בו כשעה-שעה וחצי.
  11. ודעה לא פופולרית – האטרקציות בדובאי מהממות ומשוגעות, אולם בעיני העיר עצמה לא מעניינת…… רק בניינים גבוהים בצורות כאלו ואחרות והכל נראה מהונדס וחסר עומק ….. ולמרות זאת לילד שלי (וגם לי) היה כיף ונהנינו מאוד

צריכים עזרה בתכנון הטיול לדובאי ואבו דאבי?

תנו לנו לעזור לכם, מלאו את הפרטים בטופס המצורף ותקבלו את כל המידע ישירות למייל בצורה מסודרת