חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רשימת האמירויות המרכיבות את איחוד האמירויות

מגדלים בדובאי

איחוד האמירויות הערביות

כולנו שמענו על האמירויות דובאי ואבו דאבי שנחשבות לאמירויות המרכזיות במדינה, אך מדינת איחוד האמירויות מורכבת למעשה מ-7 אמירויות שונות, כאשר לכל אמירות שליט משלה וחוקים הייחודיים לה.

לאור השאלות שנשאלו בקבוצת הפייסבוק שלנו, כדאי לדעת שלכל אמירות ישנה עיר בירה הנקראת גם היא באותו השם (לרוב זוהי גם העיר היחידה שנמצאת באותה האמירות), כך לדוגמה באמירות דובאי ניתן למצוא את עיר הבירה דובאי, באמירות שראג'ה נמצא את עיר הבירה שראג'ה וכו'

מהן 7 האמירויות שמרכיבות את המדינה?

אבו דאבי

אבו דאבי (Abu Dhabi)

אמירות אבו דאבי היא האמירות הגדולה ביותר מבין האמירויות המרכיבות את המדינה ונחשבת לבירת המדינה כולה ולאמירות המדינית והפוליטית של איחוד האמירויות. האמירות משלבת בין ערכים מסורתיים ומודרניים וניתן למצוא בה אתרים מרכזיים דוגמת ארמון הנשיאות ומסגד שייח' זאיד המפואר.
אטרקציות באבו דאבי | מלונות באבו דאבי

דובאי במבט על

דובאי (Dubai)

את אמירות דובאי ניתן להגדיר אותה כאמירות התיירות, העסקים והקניות של איחוד האמירויות. דובאי היא אחת מ-7 האמירויות במדינה וידועה בקו הרקיע שלה הכולל את המגדל הגבוה בעולם ואתרי התיירות הרבים והמגוונים שבה.
אטרקציות בדובאי | מלונות בדובאי

העיר שארג'ה

שארג'ה (Sharjah)

שארג'ה היא האמירות השלישית בגודלה באיחוד האמירויות ונחשבת למרכז לתרבות ותעשייה ושופעת במוזיאונים רבים לצד חיים שמרניים של התושבים בה. בעיר זו השייכת לאמירות שארג'ה חל איסור על אחזקת אלכוהול.

ראס אל-חיימה

ראס אל-ח'ימה (Ras Al Khaimah)

אחת אמירויות היפות באיחוד האמירויות, האמירות שוכנת לאורך חוף המפרץ הפרסי בקצה הצפוני. בעיר ניתן למצוא אתרים ארכיאולוגיים רבים והיא משמשת כמפלט עבור המקומיים והתיירים עם סביבה שלווה ורגועה וחופים חוליים ארוכים.

גמלים בשקיעה

עג'מאן (Ajman)

אמירות עג'מן היא אמירות שלווה ונינוחה ונחשבת לאמירות הקטנה ביותר מבין שבע האמירויות שבמדינה.

העיר פוג'יירה

פוג'יירה (Fujairah)

אמירות פוג'ירה משמשת כמרכז עסקי ומסחרי הנובע בעיקר בשל מיקומה המספק גישה ישירות לאוקינוס ההודי מבלי הצורך להשתמש במפרץ הפרסי.

מדבר באום אל קווין

אום אל-קיוין (Umm Al Quwain)

אמירות אום אל-קיוין היא אמירות קטנה הממוקמת בין אמירות שארג'ה לראס אל ח'ימה. אמירות זו עומדת בניגוד לדובאי ואבו דאבי ואין בה יותר מידי אטרקציות משמעותיות

צריכים עזרה בתכנון הטיול לדובאי ואבו דאבי?

תנו לנו לעזור לכם, מלאו את הפרטים בטופס המצורף ותקבלו את כל המידע ישירות למייל בצורה מסודרת