חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אומגה בג'בל ג'איס

דירוג: 4.9/5
4.9/5
פרטים נוספים והזמנת האטרקציה

Jais Flight

האומגה הארוכה בעולם

אטרקציית חובה לחובבי האקסטרים, האומגה הארוכה ביותר בעולם ממוקמת באמירות ראס אל חיימה שבאיחוד האמירויות (מרחק נסיעה של כשעתיים מדובאי) ובה תצאו לגלישה באומגה הנמתחת לאורך של 2.83 ק"מ בגובה של 1680 מטר מעל פני הים ובמהירות מרבית של עד 160 קמ"ש כל הגלישה מתחרשת מעל הרי ג'אבל ג'איס המרשימים שבאמירות אל-חיימה.

כאשר תגיעו לאזור תעלו במעלה לאורך כ30 ק"מ על לפסגה שם תמצאו את מרכז המידע בו יאומתו פרטי ההזנה, תעברו תדריך קצר ותקבלו ציוד בטיחות מתאים. לאחר מכן תעברו לפלטפורמת השיגור הייחודית בעלת הרצפה השקופה הממוקמת על אחת הנקודות הגבוהות ביותר באיחוד האמירויות כולה.

במידה ואתם מחפשים אטרקציה יחסית דומה באזור העיר דובאי, כדאי לנסות את האומגה העירונית שבמרינת דובאי, הנחשבת לאומגה העירונית הארוכה בעולם, הנופים אחרים והחוויה שונה אבל זהו פתרון בהחלט מומלץ לחובבי התחום

אם כבר הגעתם למקום כדאי לדעת כי החברה המפעילה, מפעילה באזור אטרקציות מעניינות נוספות דוגמת מסלולי טיפוס, מסלולי הליכה והאטרקציות הייחודיות הבאות:
סיור סקיי ג'ייס – סיור בו תעברו דרך 6 קווי אומגה שונים, כאשר המעבר מתקיים מפלטפורה אחת לאחרת באורך כולל של כ-5 ק"מ מעל הרי חג'אר (פעיל בימים רביעי עד ראשון – 9:30,11:30,15:00)
ג'ייס סלדר – מגלשת הרים בה תוכלו להגיע למהירות של 40 קמ"ש במורד הרי חג'אר עם נוף פנורמי מרהיב
קורס החבלים של ג'ייס – מסלול חבלים תלוי העובר דרך מכשולים מאתגרים ומהנים, חוויית אקסטרים המתאימה למי שלא חוטף פיק ברכיים בגובה רב (פעיל בימים רביעי עד ראשון 9:30-17:30)

משווים מחירים, לפני שמזמינים
משווים מחירים, לפני שמזמינים

מיקום האטרקציה

טיפים ופרטים נוספים לגבי האומגה בג'בל ג'ייס

איך מתבצעת הגלישה?

הגלישה מתבצעת בצורת גלישת סופרמן, כלומר גלישה כשאתם שוכבים על הבטן.

מתי צריך להגיע למקום?

יש להגיע למקום כחצי שעה לפני הזמנת הגלישה, על מנת לאמת את פרטי ההזמנה, לעבור תדריך ולקבל ציוד בטיחות

כמה אנשים גולשים יחד?

במהלך הגלישה גולשים יחד שני משתתפים כאשר הגלישה מתבצעת בשני פסי גלישה מקבילים וכל משתתף גולש על פס גלישה אחד

מהם המגבלות לגלישה באומגה?

מגבלת משקל – המשקל המותר לגלישה הוא מינימום 40 ק"ג ומקסימום 120 ק"ג
מגבלת גובה – מינימום 122 ס"מ
מגבלת גיל – משתתפים מתחת לגיל 18 העומדים במגבלות המשקל והגובה יכולים להשתתף בתנאי שהם מגיעים עם מלווה אשר יחתום עבורם על כתב ויתור
מצב בריאותי – המשתתפים בגלישה חייבים להיות במצב רפואי טוב, לא תחת השפעת סמים / אלכוהול או כל חומר אחר העלול לפגוע בשיקול דעתם
זיהוי – כל משתתף מחויב להציג תעודה מזהה (דרכון) מקורי בדלפק

מה צריך ללבוש לגלישה

יש להגיע לבושים בבגדים אתלטיים/ ספורטיביים (חל איסור לעלות עם שמלות / חצאיות), נעולים בנעלי ספורט או נעלים סגורות אחרות הנעולות היטב (חל איסור לעלות עם כפכפים או נעלי עקב).
מומלץ למרוח קרם הגנה

מזג אוויר

האטרקציה פעילה באורך כל השנה, אך יש לקחת בחשבון כי פעילות האטרקציה תלויה במצב מזג האוויר ויכולה להתבטל עקב מגבלות הקשורות למזג האוויר, בנוסף יש לקחת בחשבון כי בתקופת החורף ייתכן ויהיה קר בפגת ההרים ועל כן הקפידו להצטייד בביגוד חם למקרה הצורך.

צילום במהלך הגלישה

שימו לב כי לא ניתן יהיה לצלם את החוויה בטלפון סלולרי. במידה ותרצו תוכלו לצלם את הגלישה כולה עם מצלמת גופרו, אותה תוכלו להביא איתכם והיא תותקן במגרעת מתאימה על הקסדה שלכם. לחילופין ניתן לשכור מצלמה שכזו במקום בעלות נוספת.
בנוסף תוכלו לקבל תמונות וסרטונים שיצולמו במקום גם הם בתשלום נוסף

צריכים עזרה בתכנון הטיול לדובאי ואבו דאבי?

תנו לנו לעזור לכם, מלאו את הפרטים בטופס המצורף ותקבלו את כל המידע ישירות למייל בצורה מסודרת